تولید تله فیلم شکلات توسط نویسنده و کارگردان

عباس صيادي

تصویر برداری فیلم تلویزیونی شکلات محصول گروه هنری اوشیدا(کوه خواجه) به نویسندگی و کارگردانی عباس صیادی از شهرستان رباط کریم به پایان رسید.به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم تله فیلم شکلات به نویسندگی و کارگردانی عباس صیادی با به پایان رسیدن مراحل تصویربرداریش که در رباط کریم،اسلامشهر،بهارستان،قزوین،تهران واصفهان انجام گرفت در حال گذراندن مراحل فنی است تا هرچه زودتر آماده پخش شود.در خلاصه فیلم که مضمونی اجتماعی دارد آمده است که دو کارگر که در شرکت چندین بار نزاع انجام داده اند از محل کار اخراج میگردند و براثر ناراحتی بسیار به شرکت میروند واقدام به  گروگانگیری میکنند که...

سیدجعفرزمانی،سیده فاطمه زمانی،محمد رضا بخشی،عسل بخشی،کیمیا فرهمندنیا،ملیکا فرهمند نیا واصغر جعفری بازیگران نقش آفرینان این فیلم تلوزیونی ومحمد وعباس صیادی تهیه کنندگان این مجموعه میباشند.شایان ذکر است این فیلم برای پخش در شبکه خانگی میباشد و اداره ارشاد شهرستان رباط کریم،سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سید الشهداء(ع) وسرای محله طرشت در ساخت این فیلم همکاری داشته اند.

 

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش